Nový systém přinesl výrazné zlepšení koordinace práce servisního týmu, umožnil efektivnější plánování údržby a zjednodušil komunikaci se zákazníky. Díky tomu může společnost HOLAB lépe naplňovat potřeby svých klientů a poskytovat špičkový servis s přidanou hodnotou.
Společnost HOLAB se od roku 1995 specializuje na poskytování kompletního záručního i pozáručního servisu zařízení pro zkušební systémy od společností Vötsch/Weiss Technik, zařízení pro simulaci povětrnostních podmínek od firmy Atlas Material Testing Technology a dalších. Jejich servisní tým působí po celé České a Slovenské republice.
Filozofií společnosti je poskytovat komplexní služby zahrnující instalaci zařízení, školení, odborné konzultace a dlouhodobou údržbu dodaných produktů. Mezi zákazníky HOLABu patří renomované společnosti jako Bosch, Continental, Škoda Auto a Volkswagen.
Zákazník se potýkal s problémem, kdy neměl centralizované údaje o klientech a servisních úkonech. Informace o zařízeních, servisních zásazích a zákaznické historii byly v několika Excelových dokumentech na sdíleném disku, což komplikovalo efektivní správu dat.
V praxi to znamenalo, že si pracovníci navzájem přepisovali dokumenty, vznikala velká chybovost a neefektivně se trávil čas administrativou.
Výše uvedené problémy by šly řešit zavedením jakéhokoliv CRM. Ale tím, že zákazník je povinen dodržovat určité normy a jeho procesy, a výstupy není možné jednoduše do běžně dostupných CRM implementovat, rozhodli jsme se vytvořit na míru komplexní informační systém.
Pro zákazníka jsme tedy vyvinuli moderní webovou aplikaci, která byla navržena přesně na míru jeho požadavkům. Volba vlastního vývoje se časem ukázala být jako správná, protože se postupem času se aplikace dále rozšířila o nové funkce, díky kterým nyní pokrývá celý životní cyklus zakázky:
Kromě informačního systému jsme navíc vytvořili progresivní webovou aplikaci (PWA), která je optimalizovaná pro mobilní zařízení. Tato aplikace umožňuje technikům pracovat i v místech bez přístupu k internetu, čímž výrazně zvyšuje jejich flexibilitu při práci v terénu. Synchronizace dat probíhá automaticky při opětovném připojení k síti, což zajišťuje plynulost a aktuálnost informací.
Jsme české vývojářské studio zaměřené na tvorbu e-shopů, webů a firemních systémů. Pomáháme firmám automatizovat procesy, propojovat data a zefektivňovat každodenní provoz. Naše řešení stavíme s důrazem na spolehlivost, jednoduchost a dlouhodobou udržitelnost.
Pokud stejně jako my preferujete osobní kontakt, potkejme se nad šálkem dobré kávy.